Zmiany, zmiany, zmiany…

Witajcie! Mamy dla Was kolejne zmiany i kolejne udogodnienia. Dzisiaj pokrótce o kilku z nich. Na początek, kontynuując temat edycji ankiet z poprzedniego posta, jeszcze kilka nowych rzeczy dla Was:

Edycja powitania i wiadomości końcowej – obie wiadomości są edytowalne w edytorze wizualnym, czyli w skrócie możesz dodać co chcesz – na przykład kilka słów wstępnych dotyczących ankiety, zachętę do jej wypełnienia i na koniec podziękowanie.

Po wypełnieniu ankiety użytkownik zostanie przekierowany na wybraną przez Ciebie stronę www, jeśli wybierzesz taką opcję przy tworzeniu ankiety. Wg nas – super sprawa, która pomaga rozreklamować Twoją stronę.

Ponadto dla użytkowników Premium mamy jeszcze jedną nowość – możliwość automatycznego wysyłania maili zaraz po zakończeniu ankiety przez respondenta. Co to znaczy? Możesz po wiadomości końcowej wpisać w edytorze wizualnym treść maila, który będzie rozesłany do osób, które wypełniły ankietę.

Kolejna rzecz – analiza ankiety. Ta funkcjonalność została przez nas poprawiona i udoskonalona. Teraz masz możliwość zobaczenia jak konkretne osoby odpowiadały na konkretne pytania. W przypadku pytań zamkniętych możesz zobaczyć ile osób dało jedną, a ile drugą odpowiedź (i kolejne), w przypadku pytań otwartych zobaczysz wszystkie odpowiedzi wszystkich osób, które wypełniły ankietę. Masz też możliwość wybrania konkretnego respondenta i zobaczenia jego odpowiedzi na wszystkie pytania.

Użytkownicy Premium mają ponadto możliwość eksportu wszystkich odpowiedzi odpowiedzi według pytań lub respondentów, a także eksportu adresów e-mail w formacie *.csv i *.txt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*