Ankiety w marketingu

Od jakiegoś czasu da się zauważyć, że ankiety stają się ważnym,a nawet niezbędnym narzędziem w marketingu. Dlaczego? Otóż za ich pomocą przedsiębiorcy mogą w bardzo łatwy sposób zebrać opinię setek, a nawet tysięcy użytkowników w bardzo krótkim czasie. Wielu osobom ankiety kojarzą się jeszcze ze stosami kartek papieru, które ktoś wypełnił, ktoś musiał przejrzeć i przeanalizować, żeby po godzinach mozolnej pracy uzyskać jakiś efekt. Dzisiaj na szczęście sprawa wygląda zupełnie inaczej. Tak naprawdę wystarczy kilka kliknięć myszką, parę minut poświęconych na stworzenie ankiety, parę na jej analizę – choć analiza właściwie robi się „sama”. Stąd też zainteresowanie ankietami online wciąż wzrasta i wzrasta. Nie ma prostszego sposobu na zbadanie potrzeb i oczekiwań konsumentów i szybką reakcję na to, czego potrzebują. Co więcej, za pomocą ankiet w bardzo łatwy sposób można wykreować potrzeby konsumentów, a co za tym idzie, wykorzystać posiadany towar do ich zaspokojenia. Nic więc dziwnego, że ankiety w krótkim czasie stały się podstawowym narzędziem używanym w badaniach marketingowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


*